Selasa, 24 Januari 2012

"Dapat Dolar OOOOOOOO"

mALAm sume,

Hye,harap korang sume happyla...ni,aku nk cter something...
Smalam rumah aku dipenuhi sedara mara.penuh xingat,pakcik,makcik aku sume blk.
Dan xlupe dgn adernye skali dak2 kecik..aku panggil dorang geng kepoh..
Ada skali si kembar yang comel..wahhhhh..happy xingat dorang.

Ayah pun blek mua,best gile..lama xjmpe ayah,rindu woooo,
Sume blk coz jenguk my grandmother..cuti kan..
"GONG XI FA CAI!!!!!"
dan...
rumah paklong ader majlis tunang...my kazen..Mala...
malamnye...
Suasana kecoh dgn bunyi mercun..pergggghhh!!!!!
memekak je aku nk tdo!
xpe3....nseb bek "1MALAYSIA"

tIBE masa majlis...
ayah n my auntie singgah kejap je umah paklong,
ayah kene blk jb...time lepak dgn dye...
"Nas...Nah.."
aku ingat ape.....

Rupenyyyyeeeeee....NOTE DOLARRRRR!!!



WAU!!!!TQ DAD...
wlaupun xbyk..

so..tula cter aku..huhu..jgn mrh eah..APTB

1 ulasan: