Ahad, 1 Januari 2012

Ini Orang Pun Ada.?!

geng..sorry..aku xtau pe yang aku nak tulis..tapi aku sakit hati dgn someone ni...bleh dikira xfaham bahasa gak kowt...blaja tinggi2 tapi otak letak kat bon*o*!!!


aku xsuke bila dalam hbungan aku dan dia..ader pganggu..bila mangkuk ayun tu jadi macam ni..aku yang mulanya penyabar..tukar kepada pemarah...nak aja aku jumpe family dye...sorryla my gurl...bkn pe...kita xnkla dlm hbungan kita ni ader pengganggu yang bleh dikira mcm pelesit menyemak....ape lagi yg dye xpuas ati.?


atas ape yg berlaku...hope u xtakot...relax..kita settle sama2 tangani mangkuk ayun ni....yg pasti kita niat nak selesai..kalo cara baik kita beri pd dye xjalan..kita gunakan cara lain....aku xnkla ckp pe dye nk buat psl aku xsuke aibkan org...tapi kalo dye dh lebih had my gurl....sorry too say kalo i hantar dye ke hospital gile..but u nanti jgnla keje kat situ..mtk posting ke tmpat len pun bgus..


sorryla for all..bkn pe..hati panaz...
bye



Tiada ulasan:

Catat Ulasan